Сфера
РЗИ – Ловеч отваря утре изнесен офис в Угърчин за получаване на достъп до електронно здравно досие
5444
България
РЗИ – Ловеч отваря утре изнесен офис в Угърчин за получаване на достъп до електронно здравно досиеРегионалната здравна инспекция (РЗИ) в Ловеч отваря утре, 14 август, изнесен офис в Угърчин за получаване на достъп до електронно здравно досие. За това информират от институцията на официалната си страница във Фейсбук.Инициативата е във връзка с обявения втори етап на процеса и е насочена към граждани, които нямат квалифициран електронен подпис.
Стела Филипова
| 13 Август 2025, 07:49 ч.
Регионалната здравна инспекция (РЗИ) в Ловеч отваря утре, 14 август, изнесен офис в Угърчин за получаване на достъп до електронно здравно досие. За това информират от институцията на официалната си страница във Фейсбук. Инициативата е във връзка с обявения втори етап на процеса и е насочена към граждани, които нямат квалифициран електронен подпис. Офисът на РЗИ – Ловеч ще работи утре от 9:30 до 13:00 ч. на площад „Свобода” в Угърчин. Припомняме, че информационната кампания за популяризиране на електронното здравно досие и приложението еЗдраве е на Министерството на здравеопазването и се реализира по определен график до края на септември. В региона изнесени офиси на РЗИ вече имаше в областния център, Тетевен и Летница. Целта на дигитализацията на здравната система е да се намали административната тежест за ангажираните специалисти и да се подобри достъпът на гражданите до здравна информация и услуги, посочват от РЗИ. Оттам припомнят, че е разработено мобилното приложение еЗдраве, което предоставя на всеки гражданин възможност за персонализиран достъп до личното електронно здравно досие – с всички въведени в Националната здравноинформационна система електронни документи (прегледи, направления, рецепти, ваксини, резултати от лабораторни изследвания, личен здравен картон). Предходната информационна кампания в Ловешка област през септември миналата година протече при огромен интерес, казаха от здравната инспекция. Средно на ден са преминавали по 60-70 души през изнесените офиси в осемте общини в областта.
Не пропускайте важните новини от деня. Последвайте ни в Google News Showcase
Бъдете информани с нашите тематични бюлетини:
Получавайте всеки ден най-важните новини и събития от рубриката във входящата си поща.
Допълнителна информация за регистрацията и процедурата за доставка и анулиране (отмяна) можете да получите в нашият раздел NRD Бюлетини или, като натиснете на връзката или по-долу.
|
|
Получавайте най-важните новини и събития от Вашият град.
От понеделник до петък от нашия редактор Стела Филипова
|
|
ОЩЕ ОТ РУБРИКАТА
|
Община Опака има одобрен проект за подмяна на водопреносната мрежа в село Голямо градище
|
|
|
Националното сдружение на кметовете на кметства осъжда случая с побоя над кмета на с. Дъскот
|
|
|
Община Велико Търново организира обществено обсъждане на преработената транспортна схема за градския транспорт
|
|
|
Германските инвестиции към второто тримесечие на 2025 г. са 4,129 млрд. евро
|
|
|
Система за пълен контрол на техниката е въведена в пернишкото водоснабдително дружество
|
|
ВРЕМЕ ЗА ЧЕТЕНЕ
|
Време за четене - месец Ноември
Препоръчани заглавия |
ОЩЕ ОТ НОВИНИТЕ ДНЕС
|
Жители на Голямо Градище настояват за решаване на проблема с безводието, Общината има одобрен проект, очаква се подписване на договор за финансиране
|
|
|
Апелативният съд в Пловдив отмени определение на Хасковския окръжен съд за отстраняване от длъжност на кмета на Минерални бани Мюмюн Искнеднер
|
|
|
Близо година след влизането на България в Шенген няма повишаване на незаконната миграция в България
|
|
|
Община Опака има одобрен проект за подмяна на водопреносната мрежа в село Голямо градище
|
|
|
Качественото, справедливо и бързо правораздаване ще бъде приоритет в работата през втория мандат на председателя на Районния съд в Разград, посочиха от съда
|
|
Радиопрограми



Тикер
5444
ЗАПАЗИ
Община Опака има одобрен проект за подмяна на водопреносната мрежа в село Голямо градище, съобщи кметът на общината Гюнер Ашимов.
По думите му, очакванията на общинското ръководст ...